2 Haziran 2015 Salı

Konu Kitap mı? Bana Bunlarla Gelin- Mim










Konu Kitap Mı? Bana Bunlarla Gelin- Mim

Kendi Mim'imi hazırladım. Umarım eğlenirsiniz.


1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
Kesinlikle kitap.

2- Ne tür kitapları tercih edersin?
Genç-yetişkin favorim. Ama her tarz okurum.

3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
Zor olmuş bu soru. Jane Austen ile Becca Fitzpatrick arasında gidip gelsem de modern olanı söyleyeyim: Becca Fitzpatrick.

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
Şu an yazmaya başlayacağımdan yola çıkarak Yetişkin diyorum.

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Her anına burnumu sokabileceksem film olabilir. Ama kenarda beklemem gerekecekse kitap olarak kalsın. Okurlarım hayalkırıklığına uğramasın.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Ben bir adet Hardin Scott alsam After'dan...

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Tess Gerritsen. Yazdığı her kitabı alıp okuduğuma göre uygun olur sanırım.

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
J. R. R. Tolkien ve George R. R. Martin. Düşünsene Yüzüklerin Efendisi ve Taht Oyunları karışımı bir kitap. Akıllara zarar.

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
Yandaş. Bence o şekilde bitmesi çok saçma oldu. Kızgınım.

10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
Serenad. Her yaştan insanın bir şeyler bulabileceği süper bir kitap. Okuyun.

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
Aşk ve Gurur. Hem 19. yüzyıl hem de sonunda Darcy var. Daha ne olsun?



Kabul ediyorum bazı sorular zor olmuş. Cevaplarken zorlandım. 


İyi eğlenceler.



3 yorum:

  1. Merhaba ! Blogunun tasarımını beğendim ve üye oldum ^_^ Sen de benimkine bir uğra : dusesingunlugu.blogspot.com.tr
    Bu arada beni de mimlersen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler beğenmene sevimdim. Elbette, seni de mimliyorum şimdi. Bloguna hemen göz atıyorum. Şimdiden iyi eğlenceler.

      Sil
    2. Yaptım http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/2015/06/mimlendim.html :D

      Sil